God morgen med SiØ

God morgen med SiØ

Personlig trener Nina leder dere gjennom enkle strechingøvelser som kan brukes i hverdagen for å redusere stress og for å sette i gang kroppen før den første kaffekoppen.

Guidede avspenningsøvelser med fokus på å være til stede, "her og nå". Stressdempende avspenning som forbedrer din evne til å håndtere stress, som senker hvilepulsen og gir deg pusterom i en hektisk studiehverdag. ​

Avspenning kan hjelpe deg med å bedre konsentrasjonen, fokuset og dine prestasjoner. I tillegg kan det hjelpe med å bedre søvnen og dempe muskelplager i følge Psykologisk.no.

I Fredrikstad møtes vi i Studieverkstedet hver onsdag kl okken 8.30.
I Halden møtes vi i allrommet i Tårnet hver torsdag klokken 8.30.

Det serveres gratis kaffe, te og en enkel frokost.

Drop-in og helt gratis. 

Velkommen!

Se aktivitetskalender for tider.
 
ARTIKLER - SE ALLE
Studiemestring og planlegging
Studiemestring innebærer tre viktige begreper: kunnskaper, ferdigheter og mental innstilling.
Studiemestring og planlegging
Hva kan SiØ Råd og Helse bistå med?
Trenger du noen å snakke med? Vi vet at studentlivet kan by på store og små utfordringer for mange.
Hva kan SiØ Råd og Helse bistå med?
En guide til å bo i kollektiv
Det kan være nytt og spennende å flytte inn i kollektiv. Her er en guide som vil hjelpe deg litt på vei.
En guide til å bo i kollektiv